Translate

wtorek, 30 czerwca 2015

Pink top / Instagram mix- june

Witam wszystkich :)

Ostatnio pytałyście w komentarzach czy zorganizowana zostanie sesja zdjęciowa kolekcji Sekret na "modelinach" i czy pokażę więcej niż same detale. Otóż zapewniam Was, że dążę w tym kierunku. Pokazu najpewniej nie będzie, ale sesja zdjęciowa.. czemu nie? :) Nie wiem natomiast kiedy to się odbędzie, więc liczę na Waszą cierpliwość :)

Dziś przychodzę do Was z instagramowym mixem, ale nie tylko...
Żeby nie była to, jak to niektórzy mówią "zapchajdziura", prezentuję również top, który uszyłam zaraz po obronie mojej kolekcji inspirowanej sekretami. Jeśli chodzi o moją obronę, to emocje już dawno opadły. Egzamin z historii sztuki obroniłam na ocenę celującą. Na szóstkę udało mi się również obronić kolekcję :) Takie sytuacje motywują. Nie byłabym sobą gdybym zatem nie pobiegła zmotywowana i w euforii przed maszynę ;) Jak każdy z nas, karmię swoją pasję pochwałami i słowami otuchy.. bez tego nic by mi nie wyszło. Nie znaczy to wcale, że źle znoszę krytykę. Konstruktywną przełykam i wyciągam "wartości odżywcze". Tak zwaną krytykę "nie, bo nie!" (bez cienia uzasadnienia) wyrzucam do kosza na odpadki.
____________________________________________________________________________

Top uszyłam z różowego materiału o skośnym splocie. Jest to coś w rodzaju gabardyny. Przydały się również zatrzaski, które zostały mi po dyplomie oraz siatka mająca swoje zastosowanie w odzieży sportowej. Uszytek został wykonany z dwóch warstw, dzięki temu podkrój pach i szyi jest wykończony elegancko i bez widocznych ściegów. Spodnia warstwa służy jako odszycie :) Świetny i szybki sposób, polecam! Nadruki na bluzce to standardowo sitodruk wykonany przeze mnie. Niektóre printy są słabsze inne mocniejsze, ale uważam, że to jedynie dodaje niepowtarzalności. Pamiętajcie, że każdy nadruk czy stempel jest wyjątkowy, nie ma sensu go niszczyć i zaczynać od nowa.. On jest potwierdzeniem tego, że Wasza praca jest autentyczna i jedyna w swoim rodzaju. :)
 
Jak już wcześniej wspominałam, aktywniejsza jestem na instagramie. Zapraszam i całuję :* :)
(klik w instagram)

https://instagram.com/szafranmilena/





9 komentarzy:

  1. Pomysł z sesją zdjęciową jak najbardziej dobry ;)
    W mixie chociaz mogłam dostrzec jeszcze szczegóły z kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się :) Mix zdradza jeszcze parę szczegółów :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Jestem totalnie uzależniona od Twojego insta <3 !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahahaha, miło mi to słyszeć :D Ja też nie mogę się powstrzymać przed zaglądaniem na Twojego insta :D Także.. można by rzec.. towarzystwo wzajemnej adoracji :D <3

      Usuń
  3. morski klimat pełną gębą :3 gratulacje kochana za obronę !!! brawo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam na sesje zdjęciową. Niedawno zaczęłam obserwować twojego bloga i bardzo, bardzo mi się podoba. Tyle pomysłów. Jest pięknie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. modelka z różami na główce -
    klasa sama w sobie :)))

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się z każdego komentarza:) Zostaw po sobie ślad:)

Nie spamuj ani nie reklamuj, sama znajdę drogę i na pewno do Ciebie zajrzę :)